۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

فرمانده سپاه اردبیل:

فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را زمین‌گیر کرد

فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را زمین‌گیر کرد

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را در جنگ هشت ساله با جمهوری اسلامی ایران زمین‌گیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل اظهار کرد: سوم خرداد سرنوشت جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کرد تا ملت ایران بتواند در مقابله با تمامی ایادی شرق و غرب، عزت و عظمت خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حساس‌ترین مقطع با فتح خرمشهر توانست صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این نظام را برای همیشه در برابر اندیشه خصم بیمه کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام جریان غرب و شرق و منافقان در داخل کشور در دهه ۶۰ سعی کردند تا اراده ملت را در برابر خواسته‌های نامشروع خود به زانو درآورند اما در نقطه مقابل این نظام غرب و شرق بود که در برابر اراده مستحکم ملت ایران زانو زده و همواره در شرایط استیصال و درماندگی به سر می‌برد.

محمدی اصلی از آمادگی کامل استان برای برگزاری کنگره ملی سرداران و سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: مقدمات برگزاری این کنگره تدبیر و در نظر گرفته شده و ما سعی می‌کنیم در بالاتری سطح این کنگره را با حضور مسئولان کشوری اجرا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با استقرار نیروهای ارزشی و بسیجی در این ساختمان، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به نحوی خواهد بود تا بتوانیم تک تک برنامه‌ها و اولویت‌های تعیین شده را به انجام برسانیم.

محمدی اصل اضافه کرد: معنویت و قدرت صلابت و صداقت شهدا ما را در برگزاری این برنامه معنوی کمک خواهد کرد و شایسته است همه مسئولان و مدیران پای کار بیایند و سپاه و مجموعه فرهنگی استان را در برگزاری این رویداد ارزشمند یاری برسانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: صلابت شهدا و ایثارگران ما به حدی است که همچنان دشمن از هیبت و صلابت شهدای ما در واهمه و هراس است و لحظه‌ای آرام و قرار نگرفته است.

کد خبر 5498570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha