۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷

معاون عملیات پلیس راهور تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی مراسم سلام فرمانده/مسیرهای جایگزین تردد به کرج

تمهیدات ترافیکی مراسم سلام فرمانده/مسیرهای جایگزین تردد به کرج

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، توصیه های ترافیکی را در رابطه با پارک خودروهای شرکت کنندگان در مراسم سلام فرمانده و تمهیدات ترافیکی این مراسم ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت پارک خودروهای شرکت کنندگان در مراسم سلام فرمانده گفت: با توجه به مراسم خانوادگی سلام فرمانده پلیس راهور تمهیداتی را برای چینش منظم خودروهای شرکت کنندگان در پارکینگ ها اندیشیده است.

وی افزود: بر این اساس ابتدا پارکینگ غربی و شرقی استادیوم تکمیل و پس از آن اجازه پارک در رینگ اطراف استادیوم داده می شود .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهارداشت: ضلع غرب و شرق مردم می توانند پارک کنند و بعد از آن خیابان ولیعصر ،خیابان چوگان و شیشه مینا لایه سوم پارکینگ های در نظرگرفته شده است و برای کسانی که در انتهای مراسم مراجعه می کنند طول آزاد راه شهید فهمیده در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق بزرگراه شهید حکم در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رازقی گفت: برای پارکینگ هایی که با استادیوم فاصله دارد هم اتوبوسرانی ون و اتوبوس را در نظر گرفته است.

وی با ارائه به توصیه به شهروندان ،گفت: به افرادی که قصد عبور از آراد زاه تهران - کرج و رفتن به سمت کرج را دارند با توجه به احتمال ترافیک پرحجم از ساعاتی دیگر، توصیه می کنیم از بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید همدانی و جاده مخصوص کرج و بزرگراه فتح استفاده کنند.

سرهنگ رازقی افزود: با توجه به احتمال ظرفیت پارکینگ ها، از عزیزان می خواهیم با پلیس راهور نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 5499899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha