۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳

خطیب جمعه بیرجند:

مسئولیت های اجرایی از نفوذی ها گرفته شود

مسئولیت های اجرایی از نفوذی ها گرفته شود

بیرجند- خطیب جمعه بیرجند گفت: باید بدنه اجرایی کشور از حضور نفوذی ها پاکسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بیرجند ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با بیان اینکه همه باید در عمل از سیره امام ششم پیروی کنیم، اظهار کرد: بیشترین احادیث از امام صادق علیه السلام به ما رسیده است.

وی با اشاره به حدود ۳۰ سال امامت امام صادق (ع) بر جامعه اسلامی بیان کرد: به دلیل فشارهای زیاد طاغوت‌های زمان امام بیشتر دوران امامت خویش را در منزل بودند.

خطیب جمعه بیرجند بیان کرد: حاکمیت اسلامی دو رکن مهم رهبری اسلامی و مردم ولایت مدار را لازم دارد که در طول ۲۵۰ سال امامت امامان معصوم مردم ولایت مداری لازم را نداشته و از ائمه دفاع نکرده‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد: امروز سرطان فقدان حاکمیت اسلامی بر سراسر عالم سایه افکنده است اما به برکت انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اسلامی در دنیا فراگیر خواهد شد و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد.

وی به نقش استکبار جهانی در فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: مستکبران تلاش دارند تا با استفاده از هر حربه‌ای بین مردم و حاکمیت اسلامی فاصله بیندازند زیرا می‌دانند با فراگیر شدن حاکمیت اسلامی بساط بی عدالتی و ظلم آنها برچیده خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار منافقین در جلوگیری از گسترش حاکمیت اسلامی در جوامع عنوان کرد: منافقین در جمهوری اسلامی ایران نیز پس از انقلاب در برخی مسئولیت‌ها و بدنه اجرایی کشور رسوخ کردند و باعث شدند تا مردم امروز شاهد مشکلاتی در کشور باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید امروز مسئولیت‌ها از دست برخی منافقین که با وجود روی کار آمدن دولت انقلابی هنوز هم در بدنه اجرایی حضور دارند، گرفته شود، تصریح کرد: شناسایی و پاکسازی بدنه اجرایی کشور از این منافقین و نفوذی‌ها باید توسط خود مردم و همکاری آنها انجام شود.

امام جمعه موقت بیرجند به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌های هم اشاره کرد و افزود: مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب هوای همدیگر را داشته باشند.

کد خبر 5500458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha