۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

تشریح دلیل خط خوردن پنج بازیکن استقلال از تیم ملی/ عهدشکنی شد!

تشریح دلیل خط خوردن پنج بازیکن استقلال از تیم ملی/ عهدشکنی شد!

دلیل خط خوردن پنج بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی فوتبال تشریح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به خط خوردن پنج بازیکن تیم استقلال از اردوی تیم ملی گفت: با اتفاقاتی که در بازی شب گذشته استقلال افتاد، کادر فنی تیم ملی و فدراسیون به این نتیجه رسیدند که پنج بازیکن استقلال را از فهرست دعوت شدگان کنار بگذارند و پنج بازیکن جدید را جایگزین کنند.

وی ادامه داد: اردوی اخیر تیم ملی در فیفادی برگزار می‌شود و طبق قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال، در این زمان باشگاه‌ها موظف هستند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بگذارند ولی متاسفانه با وجود آغوش باز تیم ملی و فدراسیون برای همکاری با فدراسیون به واسطه وضعیت خاصی که داشتند و احترامی که تیم ملی به شادی هواداران استقلال گذاشتند، متاسفانه این باشگاه همکاری لازم را انجام نداد و بر خلاف وعده و قول و قراری که داشتیم اتفاقی رخ داد که فدراسیون و کادر فنی مجبور شدند تصمیمی که دوست نداشتند را اجرایی کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی با بیان اینکه هیچ هماهنگی برای بازی کردن بازیکنان استقلال در دیدار با نفت مسجد سلیمان صورت نگرفته بود، اظهار کرد: روند مذاکرات از روز شنبه آغاز شد. تمام فدراسیون و کادر فنی تیم ملی مایل بودند در این وضعیت ویژه کنار هواداران استقلال باشند. از روز شنبه چند جلسه داشتیم و رایزنی‌هایی با مقامات استقلال انجام دادیم تا چطور این وضعیت را پشت سر بگذاریم. متاسفانه رفتاری از سوی استقلال صورت گرفت که ما برای حفظ احترام و کیان تیم ملی این کار را کردیم. تمام رنگ‌ها و باشگاه‌ها و ارکان فوتبال به دنبال این هستند که منتهی به اقیانوس تیم ملی بشوند. در توافقات ما رعایت نشد و عهدشکنی صورت گرفت.

وی در خصوص اینکه بازی‌های یک تیم در صورت داشتن سه بازیکن ملی پوش باید لغو بشود، گفت: به سازمان لیگ عنوان کرده بودیم آخرین بازی لیگ برتر سه روز مانده به فیفادی باشد. ما صلاح و منافع و نظم تیم ملی را پاسدار هستیم. پاسدار منافع باشگاه‌ها نیستیم علیرغم احترامی که برای همه باشگاه‌ها قائل هستیم. کسی که قصور کرده است باید پاسخگو باشد. می‌توانید از سازمان لیگ پیگیر باشید.

کد خبر 5503721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعیدی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      0 0
      از تیم ملی پرسپولیس و ارکان پرسپولیسی اش که از سر تا ته اش پرسپولیسی باشند ،بیشتر از این اناظار نمی رود
    • رحیمی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      0 0
      طبق قانون هر تیمی بیشتر از سه بازیکن در تیم ملی داشته باشه بازیش حذف میشه اولا و ثانیا آشی که سازمان لیگ پخته نه باشگاه استقلال چرا در فیفا دی بازی گذاشته و بعدشم هدف از اردو تیم ملی بازی بود که حذف شد و الان که بازیکنای استقلال بازی کردن چه چیزی به خطر افتاده....نه خیر سوزش از جای دیگه ای هست