۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱

دیدار مالباختگان ۴ پرونده کثیرالشاکی با دادستان تهران

دیدار مالباختگان ۴ پرونده کثیرالشاکی با دادستان تهران

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در دیدار با تعدادی از شهروندان و نمایندگان پرونده های کثیرالشاکی، به مطالبات و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی، دادستان تهران امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ با حضور در برنامه ملافات مردمی مسئولان عالی قضائی در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه پاسخگوی سوالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان و اصحاب پرونده‌های مهم قضائی بود.

در این برنامه، دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با جمعی از مالباختگان شرکت عظیم خودرو، نمایندگان صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی، جمعی از مالباختگان شرکت تعاونی مسکن قوه قضائیه و تعدادی از شکات و مالباختگان مؤسسه خوارزمی فرزانگان تهران، ضمن پیگیری آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضائی، به درخواست‌ها و مشکلات مالباختگان رسیدگی و دستورات و ارشادهای قضائی لازم را ارائه کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران در مرکز ارتباطات قوه قضائیه و در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضائی و تأکیدات رئیس قوه قضائیه درخصوص کاهش فاصله مقامات قضائی با مردم برگزار شده است.

کد خبر 5503912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha