مرکز اطلاع رسانی فلسطین:

نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرک یعبد هجوم بردند

نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرک یعبد هجوم بردند

نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرک یعبد هجوم بردند و در جریان درگیری مسلحانه مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در جنین چندین نفر از شهروندان فلسطینی زخمی و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، درگیری مسلحانه مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در جنین چندین زخمی و مجروح برجای گذاشت.

منابع فلسطینی این درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر را در شهرک یعبد در جنوب غرب جنین عنوان کرده اند.

همچنین گفته شده که شمار زیادی از نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرک یعبد یورش بردند و مقابله فلسطینیان با صهیونیست‌ها با پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز صورت گرفته است.

از سوی دیگر، منابع محلی، زخمی شدن جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در درگیری‌های شهرک یعبد در جنوب غرب جنین تائید کردند.

گفته شده که وضعیت این جوان فلسطینی که از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفته، وخیم است و او به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین انتقال داده شده است.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ بر میزان تجاوزات خود علیه فلسطینی‌ها افزوده است و شمار بسیاری را شهید و زخمی کرده است. در این بین حتی زنان فلسطینی نیز که در میدان مبارزات حضور جدی دارند نیز از دایره جنایات رژیم صهیونیستی خارج نمانده‌اند.

در حالی که رفتار خشونت آمیز و ضدانسانی نظامیان صهیونیستی به صورت روزانه علیه فلسطینی تکرار می‌شود، همزمان گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف فلسطینی نیز برتلاش برای آزادسازی کامل فلسطین تاکید می‌کنند. از جمله چند روز پیش از این، «صالح العاروری»، معاون دفتر سیاسی حماس در سخنانی در مراسم گرامیداشت شهدای سیف القدس در خان یونس تاکید کرده بود که مردم ما برای شکست اشغالگران، تطهیر مقدسات و دستیابی به آزادی کامل، ناگزیر برای نبردی نزدیک آماده می‌شوند.

کد خبر 5505207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha