۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸

حازم قاسم:

مقاومتِ قهرمانانه «جنین» در برابر صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت

مقاومتِ قهرمانانه «جنین» در برابر صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به درگیری های مسلحانه و بی سابقه در اردوگاه جنین میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان، گفت: مقاومت قهرمانانه «جنین» در برابر صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به تحولات اخیر در اردوگاه جنین و یورش وحشیانه صهیونیست‌ها در این اردوگاه اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: جنین، دلاورانه و با روحیه‌ای بالا، به مقاومت قهرمانانه در برابر نظامیان اشغالگر اسرائیلی ادامه می‌دهد. جنین از عزم و اراده‌ای پولادین برخوردار است که به آن امکان ادامه خیزش در برابر اشغالگران تا بیرون راندن آنان از سرتاسر سرزمین فلسطین را می‌دهد.

این شخصیت برجسته فلسطینی در ادامه اظهاراتش در این زمینه همچنین عنوان کرد: دلیری و روحیه فداکاری مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین، راز قدرت آنان در پیروزی بر ارتش رژیم اشغالگر است.

صبح امروز نظامیان صهیونیست پس از یورش به اردوگاه جنین از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند. شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین درگیری‌های مسلحانه‌ای میان آنها با فلسطینیان ساکن اردوگاه رخ داده است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تک تیراندازان صهیونیست، فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین را هدف قرار دادند. به دنبال تیراندازی تک تیراندازان، داوود الزبیدی، اسیر آزاد شده فلسطینی به شدت مجروح شد.

آخرین اخبار و گزارش‌ها از اردوگاه جنین این است که شماری از فلسطینیان نیز مجروح شده‌اند. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها از رسیدن خودروهای امدادی به اردوگاه برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی، مانع می‌شوند.

در همین حال، شبکه المیادین اعلام کرد که صدای چند انفجار از منطقه‌ای که صهیونیست‌ها در جنین آنجا را مورد حمله قرار دادند به گوش رسیده است. الجزیره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از رهگذر حمله به اردوگاه جنین به دنبال بازداشت دو فلسطینی به نام‌های انس الدبعی و محمود الدبعی است.

یکی از اعضای جنبش «فتح» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از اردوگاه جنین را هدف شلیک موشک‌های ضد زره قرار دادند. تاکنون در حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه جنین و درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با آنان، ۵ فلسطینی زخمی شدند.

کد خبر 5488690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha