۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲

برگزاری یک هفته تمدید شد؛

«بی‌حجمی»های دنیای آوازهای بی‌صدا در گالری آفرینش نور

«بی‌حجمی»های دنیای آوازهای بی‌صدا در گالری آفرینش نور

نمایشگاه مجسمه «بی‌حجمی» در گالری آفرینش نور واقع در مجتمع فرهنگی هنری نور که تا ۱۲ خردادماه ادامه داشت یک هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار حجم آرزو آزادی و مرتضی احمدنژاد با عنوان «بی حجمی» در گالری آفرینش نور واقع در مجتمع فرهنگی هنری نور که از دوم خرداد افتتاح شده، تا ۱۹ خردادماه برقرار است.

در متن استیتمنت نمایشگاه «بی حجمی» آمده است: «جهان، بدون الهام، جهنم است. گیرنده‌هایی که از اینکه گیرنده‌اند خبر ندارند و در حالت خاموش روی هیچ موجی به الهام نمی رسند. پس اول گیرنده ات را روشن کن! بعد تمام عمر فرصت داری آن را در مسیر دریافت تنظیم کنی و امیدوار باشی no signal پیغامی منسوخ شده باشد. پیامی که هنرمندان آن را دریافت نخواهند کرد. این اتفاقی است که برای آرزو آزادی و مرتضی احمدنژاد در نمایشگاه «بی حجمی» افتاده است. خالی‌هایی که از الهام پر شده‌اند و به سازه‌هایی بی حجم می‌مانند. در عمقی از بی حجمی غرق شده‌اند که انگار واقعیت را از درونشان بیرون ریخته باشند و در حال تبدیل شدن به اشیایی غیرواقعی خشک شده‌اند. منحنی‌هایی بدون انحنا که حرف نمی‌زنند و شما را به سرزمین سکوت می‌برند: به دنیای آوازهای بی صدا!»

کد خبر 5505366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha