۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۸

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور تاکید کرد؛

ضرورت توسعه منطقه خداآفرین

ضرورت توسعه منطقه خداآفرین

جلفا- دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت: توسعه همه جانبه در جلفا تحقق یافته ولی در خداآفرین شاهد توسعه کمتر هستیم بنابراین باید مهم‌ترین برنامه ایجاد توسعه متوازن باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری خداآفرین، سعید محمد دیشب در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: به منظور تحقق توازن منطقه‌ای یکی از وظایف منطقه آزاد سوق دادن سرمایه گذاران به سمت خداآفرین است.

وی با بیان اینکه به دلیل دوری مسافت با جلفا ونیز مستعد بودن خداآفرین باید واحدهای تولیدی و تجاری جهت ایجاد اشتغال در این شهرستان ایجاد و گسترش یابند گفت: با فعال سازی بهینه این ظرفیت‌ها علاوه بر کمک به تأمین نیاز حوزه کشاورزی کشور اشتغال و توسعه صنعت نیز حل خواهد شد.

محمد در ادامه از اعلام آمادگی نسبت به حمایت از طرح‌های دانش بنیان و نخبگان با ارائه تسهیلات کم بهره و همچنین فعالیت مرکز رشد و صندوق پژوهش وسرمایه گذاری درخداآفرین خبرداد.

مشاور رئیس جمهور همچنین گفت: در این سفر نیازمندی‌های خداآفرین که بیشتر در وزارت نیرو، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان، وزارت بهداشت احصا و ثبت و ضبط شده که پیگیری‌های لازم از وزارتخانه‌های مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 5505885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha