۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷

موی تای کاران در ضیافت سفارت ایران در امارات

موی تای کاران در ضیافت سفارت  ایران در امارات

اعضای تیم ملی موی تای ایران که برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در امارات به سر می برند، شب گذشته میهمان سفیر ایران در این کشور بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی موی تای به ابوظبی به همراه جواد نصیری نماینده تام الاختیار فدراسیون بین المللی موی تای در ایران، عضو شورای ریاست ایفما و نایب رئیس فدراسیون آسیایی FAMA، شامگاه جمعه ۱۳ خرداد ماه، در ضیافت شام سفارت ایران در امارات حضور یافتند.

در این مراسم حسین حیدری سفیر ایران در امارات، با تبریک به مدال آوران و تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران، مربیان و مسئولین تیم اعزامی، عنوان کرد: ان شاءالله در سایه همت و غیرت جوانان ورزشکار، همواره شاهد تداوم موفقیت‌ها و برافراشته شدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم جهانی و بین المللی باشیم.

سفیر کشورمان در پایان برای دیگر موی تای کاران ایرانی حاضر در مسابقات جهانی ابوظبی، آرزوی موفقیت کرد.

موی تای کاران در ضیافت سفارت  ایران در امارات

در ادامه جواد نصیری نیز ضمن معرفی اعضای تیم و تشریح برنامه‌های آتی موی تای ایران، از همکاری صمیمانه سفارت با اعضای تیم و حضور دلگرم کننده آنها در کنار کاروان اعزامی کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

در حاشیه این ضیافت، لوح یادبودی از سوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات به جواد نصیری اهدا شد.

مسابقات جهانی موی تای از روز جمعه گذشته ۶ خرداد ماه با حضور بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی ابوظبی امارات آغاز شد و امروز شنبه با انجام دیدارهای فینال رده سنی بزرگسالان پایان می‌یابد.

تیم کشورمان تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و ۶ برنز شده است. ایران در مبارزات فینال رده بزرگسالان سه نماینده دارد که امروز مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.

کد خبر 5506434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha