در جدیدترین مواضع مطرح شد؛

اظهارات گمراه‌کننده وزیرخارجه آمریکا درباره پرونده ترور ابوعاقله

اظهارات گمراه‌کننده وزیرخارجه آمریکا درباره پرونده ترور ابوعاقله

وزیرخارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن تلاش خود را برای حقیقت‌یابی در موضوع ترور شیرین ابوعاقله انجام خواهد داد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، «آنتونی بلینکن» وزیرخارجه آمریکا شامگاه گذشته در جمع دانشجویان روزنامه نگاری در شهر لس آنجلس درباره پرونده ترور شیرین ابوعاقله اظهار نظر کرد.

وی که در حاشیه نشست کشورهای آمریکای لاتین حضور داشت، در این باره مدعی شد: ما تلاش خود را برای حقیقت‌یابی در موضوع ترور شیرین ابوعاقله انجام خواهیم داد، اما تاکنون هیج مسأله‌ای علیه اسرائیل به اثبات نرسیده است.

وی که با سوالات متعدد دانشجویان آمریکایی درباره این رخداد مواجه شده بود، افزود: با کمال تأسف و احترامی که به شما دارم باید بگویم که مسأله‌ای ثابت نشده است.

بلینکن که به نظر می‌رسید تحت فشار دانشجویان قرار گرفته، افزود: ما خواهان انجام تحقیقات مستقل و دقیق در این باره هستیم و زمانی که این تحقیقات انجام شود، مساله را تا رسیدن به جایی که حقایق ما را سوق می‌دهد ادامه خواهیم داد، موضوع به همین واضحی است که گفتم!

وزیرخارجه آمریکا که اخیراً تماسی با خانواده ابوعاقله نیز داشته، افزود: من از فقدان شیرین ابوعاقله بسیار ناراحت هستم، وی علاوه بر اینکه شهروند آمریکا بود اما یک خبرنگار حرفه‌ای نیز بود.

گفتنی است نظامیان صهیونیست در اوایل ماه مه گذشته شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی را در شرایطی که در حال پوشش یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری بود به شهادت رساندند.

کد خبر 5509045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha