۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

فروش اموال مازاد دولتی یکی از سیاست های ضد تورمی است

فروش اموال مازاد دولتی یکی از سیاست های ضد تورمی است

شهرکرد- معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از سیاست های ضد تورمی وزارت امور اقتصادی و دارایی فروش اموال مازاد دولتی است.

هادی قوامی در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: میز خدمت اقتصادی و دارایی با حضور کلیه مدیران سازمان‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارتخانه اقتصادی و دارایی برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این میز خدمت‌ها مسئولان مربوطه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم استان خواهند بود.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: ذهنیت بسیاری از مسئولان کشور نسبت به چهارمحال و بختیاری آن است که این استان تأمین کننده ۱۰ درصد آب کشور می‌باشد همه خاک استان مزیت خوبی برای توسعه دارد در حالی که سهم این استان در خدمات مناسب نیست.

قوامی با اشاره به اینکه شرایط زیر ساخت‌ها در استان خوب نیست، گفت: هر وزارتخانه باید در برنامه‌های تحولی چهارمحال و بختیاری را آنگونه که شایسته است ببیند و مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه درآمد مالیاتی کشور در بودجه ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: اقدامات خوبی در دو سال اخیر در حوزه مالیاتی رخ داده است.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: عملکرد درآمد مالیاتی این استان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

قوامی گفت: عملکرد سال گذشته برای میزان درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری در بودجه امسال دیده شده است.

وی با بیان اینکه سختی‌های در فروش اموال دولتی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: بخش از منابع بودجه‌ای از طریق فروش اموال دولتی تأمین می‌شود چرا که با اجرای این مهم اثر ضد تورمی دارد.

معاون حقوقی وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ضد تورمی وزارت امور اقتصادی و دارایی فروش اموال مازاد دولتی می‌باشد.

کد خبر 5509113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha