۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰:۳۸

کاروان زیر سایه خورشید در استانداری بوشهرحضور یافت

کاروان زیر سایه خورشید در استانداری بوشهرحضور  یافت

بوشهر- خادمان کاروان زیر سایه خورشید با استقبال استاندار بوشهر و معاونین وی وارد استانداری شدند و در جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کانون جوانان و نوجوانان و مسئول ستاد زیر سایه خورشید کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر شنبه شب در این مراسم با اشاره به پانزدهمین سال برگزاری جشن‌های میلاد امام رضا (ع) در بوشهر گفت: استان بوشهر مفتخر به این است که برای سه سال پیاپی به عنوان تشکل برتر در برگزاری طرح زیر سایه خورشید کشور انتخاب شده است.

اکبر قائدی ادامه داد: به آب اندازی کشتی تمام ایرانی در اسکله صدرا، آزادی ۳۰ زندانی، گذر خدام در مناطق صعب‌العبور و حضور در پاسگاه محیط بانی مُنْدْ، بازدید و تقدیر از بیش از ۴۰ خانواده شهید، نیازمند و جانباز، تجلیل از مادران دهه هفتاد و شصت که بیش از ۳ فرزند دارند، تجلیل از جهادگران سلامت، حضور در پایگاه‌های نظامی و همچنین منازل اهل سنت از اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر با حضور خدام رضوی بوده است‌.

مسئول کاروان اعزامی از مشهد مقدس نیز در این مراسم اظهار کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور ۶۵ کاروان حامل پرچم متبرک رضوی در کل کشور است و خادمان امام رضا علیه‌السلام در بازدید از ۲ هزار نقطه معین شده کشور در ۱۱ هزار برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

کاروان زیر سایه خورشید در استانداری بوشهرحضور  یافت

امیر بناییان اضافه کرد: این حرکت مردمی بزرگترین کار فرهنگی کشوری است که با هدف گسترده شدن صحن و سرای حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در حال برگزاری است.

بناییان ادامه داد: در استان بوشهر نیز این کاروان در روستاها و شهرهای ده شهرستان حضور داشته و ۲۰۰ برنامه فرهنگی رو به سرانجام رسانده و این پرچم گردانی با استقبال کم نظیری مواجه بود.

وی در پایان اضافه کرد: ۲ فرماندار، ۲ مدیرکل و ۱ معاون فرماندار هم اکنون در استان بوشهر خادم افتخاری آستان مقدس رضوی هستند.

در جریان این مراسم از استاندار بوشهر و معاونین وی به پاس خدماتشان با اهدای تبرکی تقدیر شد.

کد خبر 5511907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha