۲۲ شهریور ۱۳۸۶، ۱۵:۲۴

مشاور شهردار تهران :

امروز خط مقدم جبهه خدمت گذاری به مردم شهرداری است

مشاور شهردار تهران تاکید کرد : امروز شهرداری تهران در خط مقدم جبهه خدمت گذاری به مردم است .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر موذن مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران در همایش مشترک سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و مرکز نظارت همگانی (1888) که عصر روز چهارشنبه در تالار ایران زمین شهرداری تهران برگزار شده بود ، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : بسیاری از ما در پی وسایل زندگی آسوده هستیم و نه به دنبال زندگی آسوده . عمر شما سرمایه شماست پس نباید آن را هدر بدهید چراکه اگر هر یک از ما خود را اصلاح کنیم در مجموع قطعا جامعه نیز اصلاح خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه نگاه شهردار تهران ، نگاه شهروند مداری بر مبنای محله محوری بوده تا بتوان از این طریق شهر را به تعالی رساند ، اظهار داشت : ما به عنوان شهرداری تهران از سازمانهای زیر مجموعه و به خصوص سازمانهایی که در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند ، انتظار داریم خدماتی که به شهروندان ارائه می شود با بهترین کیفیت ، ارزان ترین قیمت و همراه با رضایت شهروندان باشد .

موذن با تاکید بر اینکه احترام به ارباب رجوع باید سرلوحه کار مجموعه بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران باشد ، تصریح کرد : مدیران سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران موظف هستند در صورت مواجهه با عدم احترام به حقوق شهروندان از سوی غرفه داران و برخورد ناشایست با آنها ، غرفه غرفه داران متخلف را تعطیل کنند .

مشاور شهردار تهران با تاکید بر اینکه اصل اول احترام به مشتری بوده و مهمترین وظیفه ما نیز حفظ حرمت شهروندان است ، اظهار داشت : امیدواریم سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برنامه های جدیدی را که چند ماهی است به صورت آزمایشی در برخی بازارهای روز آغاز کرده از جمله عرضه سبزی پاک کرده و میوه بسته بندی شده ، فروش تلفنی ، راه اندازی تاکسی سرویس در برخی میادین را به تدریج و در آینده نزدیک در سایر بازارها و میادین میوه و تره بار نیز توسعه دهد .

موذن همچنین تاکید کرد : اگر هر یک از ما از همین امروز همت کنیم که هر روز یک درصد کارمان بهتر شود قطعا تا 100 روز آینده کارمان 100 درصد بهتر خواهد شد .

مشاور شهردار تهران تاکید کرد : امروز شهرداری تهران در خط مقدم جبهه خدمت گذاری به مردم است .  

مهندس عبدالرحمن چراغعلی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز با اشاره به برنامه های سال جاری این سازمان که با هدف جلب رضایت شهروندان به صورت جدی پیگیری می شود ، افزود : در حال حاضر 96 بازار و میدان میوه وتره بار در سطح شهر تهران فعال است که تا پایان امسال این تعداد به 150 مورد خواهد رسید .

وی اظهار داشت : در بخش توسعه کیفی ، عرضه محصولات به صورت سورتینگ و بسته بندی شده و توسعه عرضه سبزی پاک کرده در تمام بازارها و میادین میوه و تره بار از جمله برنامه هایی است که این سازمان در سال جاری به صورت جدی آن را پیگیری می کند .

چراغعلی با تاکید بر اینکه بر خلاف آنچه در اذهان عمومی مطرح است ، سازمان میادین نقشی در تعیین قیمت محصولات عرضه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار ندارد اما نهایت تلاش خود را برای رعایت قیمت های مصوب توسط غرفه داران  وجلوگیری از تخلفات آنها انجام می دهد .

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران بازارها و میادین میوه و تره بار خبرداد و گفت : گزارش های رسیده از مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) بیانگر این است که سازمان میادین با وجود تمام مشکلاتی که دارد توانسته است در شهرداری تهران به عنوان یک سازمان پاسخگو عمل کند و این امر همواره از تاکیدات مهم شهردار تهران بوده است .

شایان ذکر است همچنین در طی این مراسم نیایی معاون ارتباطات مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) به ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه دریافت پیام های شهروندان در مرکز 1888 و روند رسیدگی به این پیام ها پرداخت و گفت : در حال حاضر شهروندان تهرانی از طریق 13 روش با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران ارتباط برقرار می کنند .

وی همچنین با اشاره به راه اندازی شبکه ناظرین مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران نیز گفت : در حال حاضر 12 هزار شهروند تهرانی آمادگی خود را برای همکاری نزدیک با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) اعلام کرده و در شبکه ناظرین این مرکز عضو شده اند.

کد خبر 551606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha