وزارت خارجه فلسطین:

آمریکا حامی رژیم صهیونیستی برای جنایت علیه ملت فلسطین است

آمریکا حامی رژیم صهیونیستی برای جنایت علیه ملت فلسطین است

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که آمریکا با ترویج استدلال ها و سیاست های گمراه کننده رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین، در کنار این رژیم ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای تشدید تجاوزات خونین رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها، اردوگاه‌ها و شهرهای فلسطینی و حملات شهرک‌نشینان شبه نظامی صهیونیست و وابسته‌های تروریستی آنها علیه شهروندان فلسطینی، زمین‌ها، اموال و خانه‌های آنها و اماکن مقدس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: وضعیت دولت یا ائتلاف حاکم در تل آویو ضعیف، قوی یا در حال گذار باشد، رژیم اشغالگر با ارتکاب تخلفات و جنایات خود، پرداخت هزینه‌های سنگینی را بر ملت فلسطین تحمیل می‌کند که نتیجه بحران‌ها و منافع استعماری و توسعه‌طلبانه آن است و با مردم فلسطین به‌عنوان قربانی دائمی دولت اشغالگر و سیاست‌های آن برخورد می‌کند.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، دولت‌های متوالی رژیم اشغالگر اغلب برای فرار از برقراری صلح و حل و فصل سیاسی نزاع و مذاکرات جدی با طرف فلسطینی برای پایان دادن به اشغالگری، به توجیهات رقت‌انگیز متوسل می‌شوند. شاید بارزترن نمونه این توجیهات ایجاد دشمن خارجی و پنهان شدن در پشت تهدیدات بیگانه برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌های مرتبط با اشغالگری در سرزمین فلسطین به پایتختی قدس شرقی باشد که بیانگر مخالفت تل آویو با صلح و امتیاز دادن برای تحقق آن با استناد به سندها و منشورهای سازمان ملل و قوانین بین الملل است.

در پایان بیانیه وزارت خارجه فلسطین تأکید شد: متأسفانه در هر مرحله، آمریکا با ترویج استدلال‌ها، توجیهات و سیاست‌های گمراه‌کننده اسرائیل، در کنار این رژیم اشغالگر است.

کد خبر 5520211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha