۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹

امام جمعه نمین:

کم‌کاری مسئولان در ادوار گذشته عامل داخلی افزایش قیمت‌هاست

کم‌کاری مسئولان در ادوار گذشته عامل داخلی افزایش قیمت‌هاست

نمین- امام جمعه شهرستان نمین گفت: کم کاری مسئولان در ادوار گذشته عوامل داخلی افزایش قیمت‌ها است که باید با برنامه ریزی این افزایش قیمت ها کنترل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بعضی از اجناس از ۵۰ تا صددرصد گران شده است، اظهار کرد: کم کاری مسئولان در ادوار گذشته عوامل داخلی افزایش قیمت‌ها است که باید با برنامه ریزی این افزایش قیمت‌ها کنترل شود.

وی با بیان اینکه بعضی از اجناس بدون حساب و کتاب در حال افزایش هستند، افزود: گرانی موضوعی که این روزها دشمن در فضای مجازی دامن می‌زند و ساختار اقتصادی کشور معیوب است و این عیب‌ها هنوز برطرف نشده است.

امام جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه قوه قضائیه قوه کلیدی هر جامعه است، بیان کرد: اگر در جامعه قضاوت عادلانه نباشد آن جامعه پای برجا نخواهد ماند.

حجت الاسلام اسدزاده دلایل بالا رفتن قیمت‌ها در کشور را تحریم، بیماری کرونا، خشکسالی و جنگ اکراین دانست و گفت: یکی از عوامل خارجی بالا رفتن قیمت‌ها برنامه ریزی های دشمن جهت افزایش قیمت دلار و سکه است.

وی با اشاره به گرانی‌های مرسوم اول سال بیان کرد: منابع کشور ما زیاد است جوانان و نخبگان پای کار باشند و اجازه ندهند حیله‌های دشمن در کشور رخنه کند.

امام جمعه شهرستان نمین به روز جهانی مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: اعتیاد بلای خانمان سوز جوامع بشری امروز است از وقتی که این مواد وارد زندگی مردم شد جوامع را گرفتار کرد.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در این راه خون زیادی داده است، افزود: سن اعتیاد خیلی پایین آمده است و خانواده‌ها باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده به سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی دشمن در صدد ترور اشخاص تأثیر گذار بر آمد که یکی از این اشخاص مقام معظم رهبری بودند.

کد خبر 5522401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha