۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲

فرمانده انتظامی خوزستان:

۱۴ تن مواد مخدر غیر دارویی در خوزستان امحاء شد

۱۴ تن مواد مخدر غیر دارویی در خوزستان امحاء شد

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم امحای ۱۴ تن مواد مخدر اظهار کرد: به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، مراسم امحای ۱۴ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته مقدار ۱۰ تن و ۹۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در خوزستان کشف و در این ارتباط تعداد ۹ هزار ۸۸۳ نفر از عوامل خرده فروش و تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان موفق به کشف ۲ تن و ۳۹۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شده‌اند.

وی افزود: در این ارتباط تعداد ۶ باند عمده قاچاق مواد مخدر شناسایی و تعداد ۴۶ دستگاه خودرو توقیف شدند؛ همچنین در این عملیات‌ها تعداد ۹۳۳ خرده فروش مواد مخدر و همچنین ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ نفر معتاد متجاهر در سطح استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سردار صالحی گفت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و پاکسازی محلات از لوث خرده فروشان در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح خوزستان انجام شد و در این راستا تعداد ۱۷ باب پاتوق که محل مصرف مواد بودند، مهر و موم شدند.

کد خبر 5523834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha