۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱

مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز تأکید کرد؛

لزوم تکمیل شبکه برق مسکن مهر شهر جدید مهستان

لزوم  تکمیل شبکه برق مسکن مهر شهر جدید مهستان

البرز - مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز گفت: تکمیل شبکه برق مسکن مهر شهر جدید مهستان جزو ضروریات است و باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فانی صبح سه‌شنبه در جلسه رفع مشکلات خدمات زیربنایی مسکن مهر شهر جدید مهستان اظهار کرد: این جلسه پیرو بازدید استاندار البرز از پروژه‌های مسکن شهر جدید مهستان و تاکید وی بر تسریع در روند اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته به عنوان پنجمین جلسه پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید مهستان تاکید کرد: تکمیل شبکه برق شهر جدید مهستان از جمله مصوبات این جلسه است که باید تا ماه آینده عملیاتی شود.

مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز افزود: شرکت گاز استان نیز متعهد شود واحدهای مربوط به بلوک‌های سهند سازان، پارس فراسازه و تأمین اجتماعی را تا ۲ ماه آینده گازرسانی کند.

به گفته وی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز متعهد شده است شبکه و اتصال انشعاب فاضلاب ۳ هزار و ۱۲۵ واحد را به شرکت آبفا تحویل نموده و متعاقب آن نیز شرکت آبفا تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دهد و همچنین شرکت آبفا در راستای آبرسانی به سایت مسکن مهر شهر جدید مهستان نسبت به نصب کنتور عمومی سایت‌ها اقدام و در پی آن نیز شرکت عمران شهر جدید نیز پمپ و مخزن بلوک‌های مذکور را تأمین کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5525518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha