۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶

مدیرکل استاندارد البرز خبر داد؛

صدور گواهینامه انطباق محصول در دستور کار استاندارد البرز

 صدور گواهینامه انطباق محصول در دستور کار استاندارد البرز

البرز - مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: صدور گواهینامه انطباق محصول و پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد از اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین طاهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در کرج اظهار کرد: با توجه به اهمیت شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» و تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در خصوص تکیه بر دانش فنی و در جهت سیاست‌های کلان نظام و به‌کارگیری علم و دانش در راستای جذب سرمایه و در نهایت ایجاد کالا و خدمات، نقش سازمان ملی استاندارد در این امر را باید حائز اهمیت دانست.

وی بیان کرد: در بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی به پوشش استاندارد به تمامی محصولات داخلی اشاره شده و در این راستا سازمان ملی استاندارد تفاهم‌نامه‌ای را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد و شیوه‌نامه‌ای تحت عنوان ارزیابی و صدور، تمدید و ابطال انطباق و پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد ویژه محصولات دانش‌بنیان تهیه و در یک‌صد و نهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد به تصویب رسانده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز تصریح کرد: سعی سازمان بر رویکرد چابک محوری استانداردسازی این محصولات است و این اداره کل حداکثر همکاری و پشتیبانی خود را در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان انجام خواهد داد.

وی از متقاضیان دریافت گواهینامه دانش‌بنیان خواست که ضمن مراجعه به اداره کل استاندارد استان البرز، اداره تدوین استاندارد، نسبت به تکمیل چک‌لیست و ارائه مدارک اقدام کنند.

کد خبر 5526394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha