۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی اعلام کرد؛

رقابت گروه آموزشی علوم انسانی و ریاضی و فنی در ۳۳ حوزه امتحانی

رقابت گروه آموزشی علوم انسانی و ریاضی و فنی در ۳۳ حوزه امتحانی

مشهد ـ مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی گفت: رقابت داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در گروه آموزشی علوم انسانی، ریاضی و فنی امروز در ۳۳ حوزه امتحانی در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ایمن شهیدی اظهار کرد: رقابت ۴۳ هزار و ۹۷ داوطلب ورود به دانشگاه‌ها در گروه آموزشی علوم انسانی و ریاضی و فنی، روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در ۳۳ حوزه امتحانی و ۲۶ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شد.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی بیان کرد: از این تعداد ۳۱ هزار و ۸۹۳ نفر شرکت کننده آزمون گروه علوم انسانی هستند که ۱۸ هزار و ۳۵۱ نفر آنان داوطلب زن و ۱۳ هزار و ۵۴۲ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: در آزمون گروه آموزشی ریاضی و فنی استان نیز ۱۱ هزار و ۲۰۴ شرکت کننده حضور دارند که سه هزار و ۹۲۷ نفر آنان زن و هفت هزار و ۲۷۷ نفر مرد هستند.

ایمن شهیدی بیان کرد: برای این گروه نیز ۳۳ حوزه امتحانی در ۲۶ شهرستان استان در نظر گرفته شده که کمترین تعداد شرکت کننده با پنج زن و ۲ مرد مربوط به حوزه امتحانی آموزش و پرورش میان جلگه است.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی افزود: در مشهد ۵۸ هزار و ۳۵۲ داوطلب در ۱۰ حوزه امتحانی شامل دانشگاه‌های فردوسی، امام رضا (ع)، خیام، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده فنی شهید منتظری، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش در گروه‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی مکان حوزه‌های امتحانی در شهر مشهد و همچنین دانشگاه فردوسی این شهر به داوطلبان و خانواده‌های آنها پیشنهاد می‌شود از روز قبل از برگزاری آزمون برای تشخیص بهترین مسیر رسیدن به حوزه امتحانی اقدام کنند تا در روز آزمون دچار مشکل نشوند.

کد خبر 5527267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha