۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵

کارآگاه بهرامی خبر داد؛

کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع ساعت مچی و باطری خارجی

کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع ساعت مچی و باطری خارجی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۵۰۰ عدد انواع ساعت و باطری خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در محدوده جاده قدیم قم شدند.

وی عنوان کرد: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده گردید کالاهای قاچاق در کنار کالاهایی که به صورت قانونی وارد می شده اند و با شگرد استفاده از اسناد گمرکی تکراری وارد گردیده و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی هستند.

بهرامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۹۵۰۰ عدد ساعت مچی و تعداد ۹۰۰۰۰ عدد باطری ساعت بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5532091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha