۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲

رئیس دانشکده پرستاری کاشمر:

دانشکده پرستاری کاشمر نیازمند تأمین و تکمیل اعضای هیئت علمی است

دانشکده پرستاری کاشمر نیازمند تأمین و تکمیل اعضای هیئت علمی است

کاشمر ـ رئیس دانشکده پرستاری کاشمر گفت: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جهت اصلاح، ارتقای تشکیلات، تأمین و تکمیل نیروی‌های هیأت علمی و پشتیبانی دانشکده پرستاری شهرستان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مکارم ظهر چهارشنبه در بازدید معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مسئولین اظهار کرد: از بهمن سال ۸۸ که دانشکده پرستاری کاشمر راه اندازی شد، تاکنون چارت تشکیلات آن بروز رسانی نشده و انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جهت اصلاح، ارتقای تشکیلات، تأمین و تکمیل نیروی‌های هیأت علمی و پشتیبانی دانشکده پرستاری کاشمر اقدام کند.

رئیس دانشکده پرستاری کاشمر گفت: یکی از شاخص‌های توسعه پایدار هر جامعه، آموزش و پژوهش است و اگر آموزش بدرستی صورت پذیرد رشد و تعالی را در برخواهد داشت.

وی به لزوم توجه به امر آموزش و نیاز به فضای آموزشی نسبت به تخصیص اعتبار جهت ساخت فضای آموزشی دانشکده پرستاری کاشمر اشاره کرد.

مکارم گفت: لزوم توجه به نیازهای دانشجویان از ضروریات در حوزه آموزش است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص رفع کاستی‌ها در حوزه فرهنگی و رفاهی دانشجویان، همانند دانشکده‌های دانشگاه، توجه ویژه به این دانشکده نیز داشته باشد.

رئیس دانشکده پرستاری کاشمر با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندیهای شهرستان در بحث امکانات و آموزش خواستار افزایش رشته‌های این دانشکده شد و گفت: در حال حاضر این دانشکده با سه رشته پرستاری، فوریت‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی فعالیت می‌کند و خواهان اخذ رشته‌های رادیولوژی و مامایی در مقطع کارشناسی هستیم.

تخصیص سامانه‌های تغذیه و کتابخانه به دانشکده پرستاری کاشمر

در ادامه دکتر عارف‌نژاد، معاون آموزشی دانشکده پرستاری کاشمر به مشکلات حوزه آموزشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشکده اشاره کرد و گفت: تخصیص سامانه‌های تغذیه و کتابخانه به دانشکده پرستاری کاشمر و همچنین توجه به نیازهای رفاهی و فرهنگی دانشجویان و اساتید دانشکده ضروری به نظر می‌رسد.

معاون آموزشی دانشکده پرستاری کاشمر تخصیص اعتبار جهت ساخت سلف سرویس جهت دانشکده پرستاری کاشمر از نیازهای این دانشکده عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد دانشجویان و ضرورت وجود سلف سرویس برای دانشکده پرستاری کاشمر، امیدواریم دانشگاه مساعدت لازم را در خصوص تأمین اعتبار لازم جهت ساخت سلف سرویس با شهرستان کاشمر داشته باشد.

وی افزود: مادامی که دانشکده پرستاری کاشمر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، باید دانشجویان از امکانات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برخوردار باشند و شأن این دانشجویان در حد دانشگاه علوم پزشکی مشهد رعایت شود.

عارف‌نژاد گفت: رسیدگی به مشکلات دانشجویان یکی از مهمترین وظایف ماست تا دانشجو با خاطرات خوب از دوران دانشجویی، فارغ التحصیل شود.

کد خبر 5532505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha