۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱:۲۶

معاون استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

حمایت وزارت ارشاد ازآثاربرگزیده جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی شهادت قلم

حمایت وزارت ارشاد ازآثاربرگزیده جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی شهادت قلم

قم-معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت این وزارتخانه در خصوص تولید آثار برگزیده جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی شهادت قلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره فیلمنامه نویسی شهادت قلم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: مشکل اصلی در سینما موضوع فیلمنامه است که باید به این امر توجه لازم داشت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: باید بپذیریم در این حوزه محتوای غنی و قوی نداریم و اساساً ضربه از همین ناحیه وارد می‌شود.

وی افزود: خط معنوی سینما در حقیقت فیلمنامه است و در این راستا اقدامات مختلفی صورت گرفته و در این عرصه نیازمند برنامه ریزی دقیقی هستیم.

هاشمی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری جشنواره فیلمنامه نویسی شهادت قلم ابراز داشت: آثار منتخب این جشنواره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرد و امید است با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس این آثار به مرحله تولید برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به منظور ارتقا سطح کیفی تولیدات سینمایی می‌بایست به مقوله فیلمنامه توجه ویژه ای شود و جشنواره فیلمنامه نویسی دفاع مقدس با عنوان شهادت قلم باید به کار خود در این حوزه ادامه دهد.

هاشمی ادامه داد: نباید فقط به ۶ اثر برگزیده این جشنواره توجه داشت بلکه سایر آثار ارسالی نیز می‌بایست در مرحله بعد تقویت شده و وارد مرحله تولید شوند.

کد خبر 5533323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha