۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۲

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» در چهارمحال وبختیاری کلید خورد

رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» در چهارمحال وبختیاری کلید خورد

شهرکرد- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن»، گفت: این برنامه به مدت سه روز در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی شامگاه پنجشنبه در مراسم آغاز رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن»، اظهار کرد: این برنامه اختتامیه ای بر کار فردی در عرصه کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه رسالت مربیان مهدهای کودک‌، ادامه داد: رسالت بزرگ مربیان مهد کودک پر کردن خلأ تربیتی برای کودکان و نوجوانان جامعه است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» به مدت سه روز در شهرکرد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظمی با تاکید بر ضرورت شبکه سازی مربیان مهد کودک، تصریح کرد: با اجرای این مهم فعالیت‌های تربیتی کودک و نوجوان وارد فاز و مرحله تشکیلاتی خواهد شد.

وی مطرح کرد: رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» یک عملیات میدانی در بخش تربیتی کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت کارگروه کودک و نوجوان قرارگاه بانوان تبلیغات اسلامی استان، گفت: بیش از ۹۰ کارگاه مطالعاتی و نشست به منظور ارتقای سطح تربیتی این قشر برگزار شده است.

کد خبر 5533367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha