۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳

معاون پژوهش حوزه های علمیه خبر داد؛

ارسال بیش از ۱۵۰۰۰ اثر به سیزدهمین دوره جشنواره علامه حلی

ارسال بیش از ۱۵۰۰۰ اثر به سیزدهمین دوره جشنواره علامه حلی

قم- معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت: ۱۵ هزار و ۴۰۱ اثر به دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره علامه حلی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی ظهر سه شنبه در اختتامیه سیزدهمین جشنواره علامه حلی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم، اظهار داشت: از مجموع ۱۵ هزار و ۴۰۱ اثر رسیده، ۵ هزار و ۵۹۸ متعلق به خواهران طلبه و ۵ هزار و ۸۱۴ نفر متعلق به برادران طلبه بوده است.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه گفت: ۱۰۰ نشریه پژوهشی در بین واحدهای آموزشی در حوزه برادران داریم و در حوزه‌های علمیه در کل کشور در حوزه علوم انسانی و اسلامی ۲۳۴ نشریه ترویجی و پژوهشی مشترک میان حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی است.

وی گفت: از میان ۲۳۴ نشریه، ۱۲۰ نشریه توسط حوزویان منتشر می‌شود و حوزویان امروز نیمی از بار مسئولیت تولید علم در علوم انسانی را به دوش می کشند و ۷۰ نشریه تخصصی در حوزه‌های علمیه داریم.

در اختتامیه جشنواره سیزدهم علامه حلی از استان‌های هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، یزد و مازندران به عنوان دبیرخانه‌های برتر تجلیل شد.

مدرسه‌های علمیه برادران از شهرهای بابل، زاهدان و قم، برادران و مدارس علمیه خواهران از شهرهای یزد، میناب و ساری نیز به عنوان مدرسه‌های برتر در این جشنواره تجلیل شدند.

آثار برگزیده طلاب خواهر و برادر نیز در پایان این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 5536505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha