۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷

استاندار سمنان:

هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان سمنان توسعه می‌یابند

هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان سمنان توسعه می‌یابند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان توسعه می‌یابند، گفت: اولویت‌بندی مسائل و هم اندیشی درباره مسائل استان از جمله کارکردهای این هیئت‌ها است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، هیئت‌های اندیشه‌ورز در شهرستان‌های استان سمنان تشکیل و توسعه می‌یابند، بیان کرد: این هیئت‌ها که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هستند، نسبت به اولویت بندی مسائل، هم اندیشی و احصای ضرورت‌ها مبادرت خواهند ورزید.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که ما در استان سمنان به آن تاکید داریم استفاده از ظرفیت‌های بومی مانند بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز در تحقق دولت اسلامی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز به واسطه حضور کارشناسی و دلسوزانه خود می‌توانند نقش مهمی در تبیین دولت اسلامی داشته باشند، بیان کرد: از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان استفاده خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه همایش نقش بسیج در تحقق دولت اسلامی در شهمیرزاد استان سمنان با حضور هیئت‌های اندیشه‌ورز و بسیجیان استان برگزار شد، گفت: از اقدامات تبیینی و همراهی همه ظرفیت‌های مردمی در حل مسائل استان استقبال می‌کنیم.

کد خبر 5543471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha