در واکنش به حمله توپخانه ای به استان دهوک؛

کارزار تحریم کالاهای ترکیه در سلیمانیه عراق

کارزار تحریم کالاهای ترکیه در سلیمانیه عراق

کارزار تحریم کالاهای ترکیه در واکنش به حمله توپخانه ای به گردشگاهی در شمال اقلیم کردستان در سلیمانیه عراق شروع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، در ادامه واکنش‌ها به حمله توپخانه ای ترکیه به استان دهوک در شمال اقلیم کردستان، تحریم کالاهای ترکیه در سلیمانیه و همچنین توقف سفرهای سیاحتی به این کشور شروع شد.

بر اساس منابع محلی، شهروندان عراقی ساکن استان سلیمانیه و اطراف آن موج تحریم کالاهای ترکیه را در واکنش به حمله توپخانه ای روز گذشته شروع کرده اند.

بر همین اساس، کارزار مذکور شامل تحریم کالاها و شرکت‌های توریستی فعال در سلیمانیه می‌شود و از شهروندان خواسته شده است که به منظور پافشاری بر عدم تکرار این حملات تظاهرات کنند.

گفتنی است، حمله توپخانه ای ترکیه به گردشگاهی در استان دهوک در اقلیم کردستان با واکنش گسترده، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مقامات فعلی و سابق عراق مواجه شد.

روز گذشته منابع عراقی از حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند که طی آن ۶ نفر کشته و ۲۶ نفر دیگر زخمی شده اند، البته برخی منابع شمار کشته‌ها را ۸ نفر اعلام کرده اند.

کد خبر 5543568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      0 0
      این ترکیه نیست که بدنبال خاک عراق هست بلکه این بازوی ناتو هست که بدنبال رسیدن به خلیج فارس و کنترل آن و دور کردن روس‌ها ؤچین از منطقه و بستن راه آنهاست، خود این یعنی کارت تحریمی بزرگ علیه روس، چین، ایران و همه کشورهای منطقه