۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد؛

وضعیت قرمز کرونایی در دماوند/مردم دز یادآور را فراموش نکنند

وضعیت قرمز کرونایی در دماوند/مردم دز یادآور را فراموش نکنند

دماوند- رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات آمادگی داریم و از مردم می خواهیم دز یادآور یا بوستر را فراموش نکنند.

مسعود مسلمی‌فرد، در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز وضعیت قرمز کرونایی در دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع دوباره کرونا هم اکنون در دماوند شاهد افزایش مراجعین سرپایی و موارد بستری در بیمارستان هستیم.

مسلمی فرد با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته این مراجعات افزایش یافته است گفت: از همه مردم می‌خواهیم بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند و فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.

رئیس بیمارستان سوم نیمه شعبان دماوند با بیان اینکه هم اکنون با وجود افزایش مراجعین به بیمارستان و ارائه خدمات به آنها از لحاظ نیرو و تجهیزات با هیچ مشکل و کمبودی مواجه نیستیم گفت: این توصیه و هشدار جدی را به همه مردم عزیز دارم که نسبت به سهل انگاری حساس باشند چرا که افزایش این سهل انگاری‌ها بار بیشتری از بیماران و مراجعان را به پیکره نظام سلامت تحمیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همکاری مردم تأثیر بسیار زیادی در بار کاهشی بیماری دارد افزود: از کسبه دماوند نیز می‌خواهیم بیشتر از قبل نسبت به رعایت پروتکل‌ها حساس باشند تا خدایی نکرده مجبور به تعطیلی نشویم.

مسلمی فرد در خصوص مراقبت از کودکان نیز بیان داشت: کودکان بیش از افراد دیگر در معرض همه گیری هستند و در این زمینه نیز نیازمند توجه و تمهیدات والدین هستیم.

رئیس بیمارستان سوم نیمه شعبان دماوند بر لزوم تزریق دز یادآور و یا بوستر نیز تاکید کرد و گفت: از همه مردم می‌خواهیم در صورت گذشت ۶ ماه از تزریق واکسن برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند.

کد خبر 5546061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha