۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر:

سند مهارت آموزی ویژه شهرهای جنوبی استان بوشهر تدوین می‌شود

سند مهارت آموزی ویژه شهرهای جنوبی استان بوشهر تدوین می‌شود

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: سند مهارت آموزی ویژه شهرهای جنوبی استان بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان جنوب استان بوشهر اظهار داشت: همراهی نمایندگان مجلس و همچنین مدیران با برنامه‌های مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند موجب ایجاد تحول در ارائه آموزش‌های مهارتی شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از امضای ۵۴ تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی مختلف در زمینه مهارت آموزی خبر داد و بیان کرد: مهارت‌آموزی اهمیت بسیار زیادی دارد و ۷۰ درصد کارآموزان فنی و حرفه‌ای دانشگاهی هستند.

وی از بازنگری در ارائه آموزش‌های مهارتی و متناسب سازی این آموزش‌ها با نیاز بازار کار در راستای زمینه سازی ایجاد جهش در بازار کسب و کار خبر داد و اظهار کرد: با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان بوشهر می‌توان نهایت بهره برداری از آموزش‌های مهارتی را در جهت توسعه اقتصادی کشور و استان برد.

دراهکی به تدوین سند توسعه مهارت آموزی با رویکرد کارآفرینی و بازاریابی در شهرستان‌های جنوبی استان اشاره کرد و بیان داشت: تدوین سند مهارت آموزی ویژه شهرهای جنوبی استان با وجود صنایع عظیم نفت و گاز و راه انداری مراکز تخصصی گاز، صنایع دریایی و تربیت مربی زمینه را جهت توسعه اشتغال پایدار مهیا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر به ظرفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طی سال‌های گذشته ۱۹ هزار نفر در استان بوشهر در راستای تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آموزش دیدند.

کد خبر 5549612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha