۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۸

فرماندار نهاوند تاکید کرد؛

لزوم وجود برش اختصاصی بانوان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نهاوند

لزوم وجود برش اختصاصی بانوان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نهاوند

همدان- فرماندار نهاوند با بیان اینکه بانوان نهاوند در گام نخست انقلاب افتخارآفرین بوده‌اند، گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان باید برش اختصاصی ویژه بانوان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند شامگاه دوشنبه در نشست با بانوان فرهنگی و مطالبه‌گر شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بانوان شهرستان نهاوند از دیرباز همواره پابه‌رکاب نظام و انقلاب بوده‌اند و هرکجا که نیاز بوده با احساس وظیفه خود وارد عمل شده‌اند.

وی گفت: نمونه بارز این احساس نیاز و تکلیف بانوان توانمند نهاوندی مقابله با ویروس کرونا در قالب گروه‌های جهادی بود که مورد تمجید و تشویق رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

فرماندار نهاوند در ادامه بیان کرد: امروز وظیفه ما در جهت پاسداشت ارزش‌های نظام و انقلاب و همچنین ارزش‌هایی که به‌واسطه مجاهدت‌های شما بانوان به وجود آمده است، هرچه در توان داریم، به کار بگیریم.

احمدوند با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان باید برش اختصاصی ویژه بانوان داشته باشند؛ افزود: دشمنان ما در جنگ نابرابر فرهنگی بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است بنابراین، باید در راستای شفاف‌سازی و روشنگری این مهم بین جوانان به نحو مناسبی وارد کار شویم.

وی در پایان افزود: فرهنگ در زندگی فردی و اجتماعی نقش حائز اهمیتی دارد که باید برای غنای هرچه بیشتر آن تلاش شود.

کد خبر 5553307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha