۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳

معاون شهردار تهران:

بی‌خانمانی در تهران درحال شکل‌گیری است

بی‌خانمانی در تهران درحال شکل‌گیری است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در گذشته بد خانمانی در تهران وجود داشت و اکنون بی‌خانمانی نیز در حال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود سطح استاندارد ساخت تهران قابل قبول شده است گفت: سازمان فاوا دقیق‌ترین آمار از فرونشست زمین را به دست آورده است.

وی گفت: نهادهای مختلف باید این اعتماد را داشته باشند که شهرداری می‌تواند در حوزه جرایم شهری بهترین عملکرد را داشته باشد.

صارمی تصریح کرد: در گذشته بد خانمانی در تهران وجود داشت و اکنون بی‌خانمانی نیز در حال شکل‌گیری است و ناآرامی‌های موریانه‌ای در سطح شهر در حال ایجاد است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه مشکلات اجتماعی بسیاری در تهران در حال شکل‌گیری است بیان کرد: مدیریت شهری باید برای رفع این مشکلات وارد عمل شود و آنها را برطرف کند.

کد خبر 5555725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 0
      ؟ چه خبر سربسته و محافظه کارانه ای! چه مشکلی به وجود آمده که باعث انتشار چنین خبری شده و چه سازمانی باید با آن مقابله کند؟ چه سازمانی مقصر بوده؟ پیامدهای آن چیست؟ مگر به فکر اصلاح برآمده اند!چرا باید خراب کرد که حالا عده ای برای درست کردنش برن سرِکار!؟
    • محمدحسین IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      1 0
      تو ساخت مسکن ارزان و باکیفیت با گروه جهادی حاج سعید قاسمی همکاری کنید.