۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰

استاندار آذربایجان غربی:

زیرساخت‌ها برای تردد زائران اربعین ازتمرچین آماده سازی شد

زیرساخت‌ها برای تردد زائران اربعین ازتمرچین آماده سازی شد

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از پیش بینی تمهیدات ویژه برای تسهیل عبور زائران اربعین امسال از مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر در جلسه بررسی زیر ساخت‌های اعزام زائرین اربعین از مرز تمرچین با تاکید بر همکاری دستگاه‌های متولی جهت آماده سازی این مرز برای عبور زائران اربعین حسینی، افزود: امیدوارم توفیق داشته باشیم تا بیشترین خدمت‌گزاری برای زائران اربعین حسینی در این مرز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر تمرچین یکی از نزدیک ترین مسیرها به ویژه به شهر سامرا است که می‌تواند در ایام گرم سال، مسیری بسیار مناسب برای تردد زائران اربعین باشد.

استاندا ر آذربایجان غربی همچنین افزود: در تلاش هستیم امسال از ظرفیت مرز تمرچین برای حضور محدود زائران شمال غرب و حتی شمال کشور در مراسم اربعین حسینی استفاده شود و می‌کوشیم که مسیر حضور زائران منطقه قفقاز نیز در مراسم اربعین امسال از این مرز باشد.

معتمدیان گفت: همه نهادها در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین حسینی، با همه توان وارد شده‌اند و اهتمام لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر در دستور کار قرار داده‌اند.

در این جلسه گزارشی از روند اقدامات اجرایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در مرز تمرچین پیرانشهر ارائه شد.

کد خبر 5557495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha