۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

مدیرکل صمت استان سمنان:

۶۵ واحد تولیدی راکد استان سمنان در دولت سیزدهم احیا شد

۶۵ واحد تولیدی راکد استان سمنان در دولت سیزدهم احیا شد

سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه در ستاد تسهیل به دنبال رفع موانع تولید سر راه تولیدکنندگان استان هستیم، گفت: در این راستا ۶۵ واحد تولیدی راکد طی دولت سیزدهم احیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه واحدهای تولیدی در بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفته و در ستاد تسهیل موانع تولید بر سر راه آنها برداشته می‌شود، ابراز داشت: واحدهای مشکل دار ابتدا باید در سامانه بهین یاب نام نویسی کنند و پس از بررسی‌های لازم چنانچه احتیاج به تسهیلات دارند به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۶۵ واحد تولیدی راکد استان سمنان در دولت سیزدهم احیا شده است، افزود: این واحدها توانستند مجدد به عرصه تولید بازگشته و در آمار اشتغال نقش مهم ایفا کنند لذا مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی تولید همواره رصد می‌شود.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه طی مدت مذکور ۷۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، ابراز داشت: بر همین اساس پرونده ۲۴۲ واحد تولیدی مشکل دار مورد ارزیابی قرار گرفت که برای رفع موانع موجود آنها نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

تشنه دل با بیان اینکه ۲۷۴ طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال نیز در طی یکسال فعالیت دولت سیزدهم راه اندازی شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها توانستند چهار هزار و ۳۰۰ اشتغالزایی در استان سمنان ایجاد و از بیکاری جوانان جلوگیری کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان نیز تحقق شعار سال و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری است تا بتواند با احیا واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل به اقتصاد منطقه و کشور در شرایط تحریم کمک کند.

کد خبر 5564680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha