امداد پنج شنبه رخ داد؛

شهادت جوان فلسطینی در نابلس

شهادت جوان فلسطینی در نابلس

منابع فلسطینی از شهادت یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در نابلس براثر جراحات وارده درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی در نابلس خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «وسیم خلیفه» جوان ۱۹ ساله فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در درگیری با فلسطینی ها در نابلس مجروح شده بود، براثر جراحات وارده به شهادت رسید.

در همین حال، هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۳۱ فلسطینی در درگیری های نابلس و اطراف مقبره حضرت یوسف (ع) خبر داد که ۴ مورد از آنها مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفتند و ۲۵ فلسطینی نیز به دلیل شلیک گاز اشک آور از سوی نظامیان صهیونیست دچار حالت خفگی شدند.

لازم به ذکر است که شهرک نشینان صهیونیست شامگاه چهارشنبه تحت حمایت نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس یورش بردند.

منابع محلی گفتند که ده ها خودروی نظامی متعلق به اشغالگران و اتوبوس های حامل شهرک نشینان صهیونیست به منطقه شرقی نابلس یورش بردند.

در همین حال، منابع محلی از وقوع درگیری های مسلحانه بین نظامیان اشغالگر و مبارزان فلسطینی در اطراف مقبره نبی یوسف خبر دادند.

سرایا القدس-گردان نابلس از هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر و خودروهای آنها در اطراف مقبره یوسف خبر داد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک جیپ نظامی اشغالگران مورد تیراندازی قرار گرفت.

کد خبر 5566138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha