۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

اختلاف ملکی بین دو خانواده در هفتکل بعد از ۲۵ سال به سازش رسید

اختلاف ملکی بین دو خانواده در هفتکل بعد از ۲۵ سال به سازش رسید

اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اختلاف ملکی بین دو خانوار در شهرستان هفتکل پس از ۲۵ سال منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا باوی در این باره اظهار کرد: سال ۷۶ اختلاف ملکی میان دو خانوار در روستای گندلزار از توابع شهرستان هفتکل ایجاد می‌شود که این موضوع باعث تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری شد؛ همچنین ۳۷ نفر خواهان و ۲۳ نفر خوانده حقیقی و حقوقی در این پرونده دخالت داشته‌اند.

وی افزود: در این ۲۵ سال بزرگان و مصلحان زیادی برای رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش فی‌مابین دو خانوار واسطه شدند ولی نتیجه‌ی حاصل نشده است که در سال ۱۳۹۶ این پرونده بنا به دستور رئیس دادگستری هفتکل برای جلوگیری از گسترش اختلافات مطروحه و ایجاد صلح و سازش فی‌مابین طرفین به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

باوی بیان کرد: در این مدت اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با تلاش و کوشش شبانه و روزی خود و با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح با دعوت طرفین و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه، این دو خانوار به صلح و سازش رسیدند و با اعلام رضایت از همدیگر توافق کردند که همه پرونده‌های حقوقی و کیفری پیرامون این موضوع مختومه شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: تاکنون اقدامات بی نظیری در حل و فصل پرونده‌های مهم در استان صورت پذیرفت و همواره اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح تا حصول و منتهی کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تلاش، کوشش و زحمات فراوانی انجام می‌دهند که جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 5568770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha