۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مساجد کانون تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

مساجد کانون تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

اردبیل - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مساجد کانون های اصلی نشر، ترویج ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی هستند که در این ۴۳ سال کارنامه قابل قبولی داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیه شامگاه یکشنبه در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اردبیل اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی نقشه دشمن بی هویت نشان دادن مرکزیت مساجد و مراکز اجتماع امت اسلامی بوده و اکثر ترورها و وقایع تلخ دهه اول انقلاب نیز در این مراکز تجمعی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری بر محوریت جوانان و حضور پرنشاط آنها در مراکزی همچون مساجد تاکید شده است، خاطرنشان کرد: همچنان مساجد می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین فضای تربیتی و اخلاق مدار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: فعالان مساجد باید در تبیین و تشریح اهداف گام دوم انقلاب ورود پیدا کرده و از اجتماعات امت اسلامی در تحقق این اهداف استفاده کنند.

علیه ادامه داد: همچنان دشمنان انقلاب اسلامی از مساجد و مصلی‌های ما در هراس و واهمه اند و سعی می‌کنند به اشکال مختلف مردم را نسبت به مسجد و ارکان آن بدبین و بی اعتماد جلوه دهند.

وی بیان کرد: اولین پروژه عمرانی که در جهان اجرایی شده مسجد است چرا که حضرت آدم کعبه را بنا کرد و حضرت ابراهیم نیز این خانه را تجدید بنا نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نبی مکرم اسلام با درک عمیق از کارکرد مساجد سعی کرد تا تمام فعالیت‌های اجتماعی را با محوریت مسجد انجام داده و برای امت اسلامی یادگاری معنوی و ارزشی به جای بگذارد.

کد خبر 5569292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha