۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

در خطبه‌های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام/ قدردانی از خدمات دولت

تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام/ قدردانی از خدمات دولت

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش آمریکا برای فرسایشی شدن مذاکرات برجام گفت: آمریکا به دنبال وقت کشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به وقت کشی آمریکا در مذاکرات برجام گفت: این وقت کشی‌ها و تلاش برای فرسایشی شدن روند مذاکرات نشان از استیصال آمریکا در مواجه با ایران است.

آل هاشم ادامه داد: پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و مذاکره‌کنندگان غربی و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا، اکنون و تا زمان تحریر نهایی این سرخط تحریری، آمریکا در طول ۱۰ روز با تعلل برخورد کرده، درحالی که شخص نماینده اتحادیه اروپایی تاکید کرده که ایران پیشنهادهای خوبی داده است.

ایران از منافع خود کوتاه نمی‌آید

وی ادامه داد: آمریکا با تعلل خود می‌خواهد ایران را دچار سختی و مشکل کند و با فضاسازی داخلی توسط مرعوبان و دلدادگان داخلی دشمن تلاش دارد تا دولت ایران را به کوتاه آمدن مجبور سازد درحالیکه رئیس جمهور تاکید کرده است هرگز از منافع مردم ایران کوتاه نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان سپس با تبریک هفته دولت بر ضرورت قدردانی از خدمات دولتمردان تاکید کرد و گفت: هفته دولت بهانه‌ای است برای اعلام خدمات دولت خدمتگزار که قطعاً دولت سیزدهم تلاش‌ها و خدمات زیادی انجام داده است.

رئیس جمهور در یک سال اخیر ۳۱ سفر استانی انجام داده است

وی در ادامه با بیان اینکه هفته دولت، هفته قدردانی از دولتمردان است که در راه خدمت به مردم قدم برداشته‌اند؛ گفت: شهید باهنر و رجایی تا ابد نامشان خواهد ماند زیرا با ایمان و استقامت و عمل صالح استوار ایستادند و با شهادت خود در ذهن و جان مردم خواهند ماند.

وی گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم در ۱۲ ماه، ۳۱ سفر استانی داشته و تصویب چهار هزار و ۵۰۰ طرح از دیگر خدمات دولت است. ۳۷۶ سفر توسط وزرا انجام شده که از کارهای دولت مردمی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی همچنان وجود دارد، گفت: از دولتمردان درخواست رسیدگی داریم. رعایت عدالت دیگر مطالبه مهم مردم از مسئولان است.

عملکرد مثبت وزارت بهداشت در دولت سیزدهم

وی سپس به عملکرد مثبت وزارت بهداشت در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: واردات ۱۶۰ میلیون دوز واکسن کرونا، تولید بیش از ۶۰ میلیون دوز واکسن داخلی و آماده‌سازی زمینه صادرات واکسن ایرانی، تزریق ۶۷ میلیون نفر از دوز اول واکسن، ۵۶ میلیون دوز دوم و ۲۸ میلیون نفر از خدمات دولت سیزدهم در این ۱۲ ماه است.

آل هاشم با اشاره بر واکسیناسیون دو و نیم میلیون نفر اتباع خارجی نیز گفت: افزایش داروخانه بیماران کرونا از ۱۰۰ داروخانه به ۳۰۰ داروخانه، اعمال بیمه رایگان، پوشش بیمه ناباروری، اجراسازی نسخه‌نویسی الکترونیکی، اصلاح تعرفه خدمات پرستاری به عنوان مطالبه ۱۴ ساله، تصویب افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی، اصلاح نظام یارانه دارو در طرح دارویار و پوشش حمایتی بیمه‌ای ۱۱۹ قلم داروی بدون نسخه از جمله بخشی از اقدامات وزارت‌خانه بهداشت دولت سیزدهم است.

کد خبر 5573376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha