روزنامه الانباء خبر داد:

رایزنی‌های جدی حزب الله با هدف تسریع در روند تشکیل دولت لبنان

رایزنی‌های جدی حزب الله با هدف تسریع در روند تشکیل دولت لبنان

منابع لبنانی در گفتگو با روزنامه کویتی الانباء از رایزنی های حزب الله لبنان با هم پیمانانش، به ویژه جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون، در راستای تسریع در روند تشکیل دولت لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، منابع لبنانی در گفتگو با روزنامه کویتی الانباء از رایزنی های حزب الله لبنان با هم پیمانانش، به ویژه جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون، در راستای تسریع در روند تشکیل دولت لبنان خبر دادند.

براین اساس، مقامات حزب الله به تازگی دور جدیدی از رایزنی ها را با همپیمانان خودشان در راستای تسریع در روند تشکیل دولت جدید آغاز کرده اند.

این منابع اعلام کردند که حزب الله اخیرا رایزنی هایی با جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون داشته تا شرایط را برای تشکیل دولت جدید فراهم کند.

بنابراین گزارش، دو طرف در این رایزنی ها توانسته اند مسیری را در راستای تشکیل دولت جدید ترسیم نمایند که در نهایت تشکیل دولت جدید را نزدیک تر خواهد کرد.

براین اساس، در دیدار آینده میان میشل عون رئیس جمهور لبنان و نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید این موضوعات مطرح خواهد شد تا گامی به جلو در این موضوع حساس برای لبنانی ها برداشته شود.

منابع لبنانی در گفتگو با الانباء همچنین تاکید کردند که نبیه بری رئیس پارلمان لبنان که در هفته های اخیر در موضوع اختلافات میان عون و میقاتی سکوت پیشه کرده، تحولات مرتبط با تشکیل دولت جدید را از نزدیک دنبال می کند و در تلاش برای فراهم سازی شرایط جهت تسریع در روند آن است.

کد خبر 5574785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha