۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲

به مناسبت هفته دولت؛

۴۱ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در شیراز افتتاح شد

۴۱ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در شیراز افتتاح شد

شیراز - رئیس علوم پزشکی شیراز از افتتاح ۴ پروژه درمانی و بهداشتی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر وحید حسینی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان، گفت: امروز چهار پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: بیمارستان اعصاب و روان محرری با ۶۶ تخت، مرکز فوریت‌های پزشکی شهید رجایی و امتیاز و دو مرکز خدمات بهداشتی و درمانی با قابلیت خدمات رسانی برای ۵۰ هزار نفر در مرکز صدرا افتتاح شدند.

در ادامه استاندار فارس نیز با اشاره به توافق انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ساخت مراکز جامع درمانی در صدرا، گفت: بر اساس این توافق دو مرکز جامع خدمات بهداشتی و درمانی برای فاز ۲ شهر صدرا به مرحله خدمات رسانی به مردم رسیده است.

محمد هادی ایمانیه افزود: حسن این مراکز این است که ارائه دهنده خدمات جامع سلامت هستند و همزمان کلیه خدمات پزشک خانواده، پرستاری، مامایی بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، تغذیه، روانشناسی، دندانپزشکی را در قالب خدمات جامع بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

وی افزود: با توجه به جمعیت زیاد مردم شهر صدرا، شیفت کاری صبح‌ها پاسخگوی نیاز مردم نیست و مقرر شد تا شیفت بعد از ظهر این مراکز هم به زودی فعال شود.

استاندار فارس در خصوص احداث سایر مراکز درمانی در صدرا، گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شده است، بیمارستان خاتم الانبیا در کنار بیمارستان سوانح و سوختگی به زودی تکمیل و تجهیز خواهد شد و در قالب یک بیمارستان عمومی انواع خدمات را به مردم ارائه خواهد داد.

ایمانیه یادآور شد: هم اکنون بیمارستان ابوعلی سینا، کلیه خدمات را با تعرفه خیریه به مردم ساکن صدرا ارائه می‌دهد.

کد خبر 5575352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha