۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲

مدیر کل حراست وزارت ورزش:

خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد/ شاید با کامرانی فر برخورد بشود

خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد/ شاید با کامرانی فر برخورد بشود

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خطر تعلیق فوتبال وجود ندارد، گفت: اگر لازم باشد با حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

مجید شهیدی مدیر کل حراست وزارت ورزش در خصوص این انتخابات گفت: شب گذشته کامرانی فر دبیر کل فدراسیون اطلاع داد انتخابات مشکل دارد و هنوز سر حرفش بود. او جلسه انتخابات را ترک کرد و مجمع توسط رئیس کمیته بدوی برگزار می‌شود. از حالا تاج رئیس فدراسیون است و ما هم احترام می‌گذاریم.

وی درباره ادعای کامرانی فر مبنی بر غیر قانونی بودن برگزاری انتخابات و احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال و برخورد با کامرانی فر تاکید کرد: موضع کامرانی فر را پیگیری می‌کنیم. اگر لازم باشد با او صحبت می‌کنیم. لازم باشد هم برخورد می‌کنیم ولی خطر تعلیق وجود ندارد. نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا حضور داشتند و دیدند کاملاً دموکرات برگزار شد.

وی درباره دلیل اعلام ابتدایی لغو مجمع فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کامرانی فر اطلاع داد. ساعت ۱ صبح بود که من هم خواب بودم.

«کامرانی فر اعلام کرده بود که انتخابات به خاطر چهار بند لغو شده و هیات رئیسه هم تایید کرد که تخلفاتی رخ داده است. کمیته بدوی افرادی فاقد صلاحیت را تایید کرده است؟» شهیدی در پاسخ به این سئوال گفت: کمیته بدوی نظرش را داده است و روی نظرشان هستند. بازهم بررسی می‌شود. اگر مطابق با قوانین داخلی نباشد، حتماً با آنها صحبت می‌شود.

مدیر کل حراست وزارت ورزش در پاسخ به این سئوال که آیا انتخابات از نظر وزارت ورزش قانونی بود؟ گفت: از نظر مجمع برگزار شده و ما هم به احترام مجمع شرکت کردیم. مجمع به مهدی تاج رای داده است و تاج انتخاب شده است. موضع وزارت ورزش موضع مجمع است.

«آیا در صورت تایید اشتباه کمیته بدوی در تایید صلاحیت نامزدها، رای انتخابات عوض می‌شود؟» گفت: کاندیداها می‌توانند اعتراض کنند. شکایتشان در دیوان عدالت اداری رسیدگی می‌شود. کمیته بدوی صلاحیت تاج را تایید کرده است.

کد خبر 5577085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha