۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۴۱

واکنش حزب الله لبنان به عملیات ضد صهیونیستی در دره اردن

واکنش حزب الله لبنان به عملیات ضد صهیونیستی در دره اردن

حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المنار، حزب الله لبنان عملیات مبارزان فلسطینی علیه اتوبوس حامل نظامیان رژیم صهیونیستی در دره اردن را تبریک گفت و اعلام کرد که این اقدام شجاعانه تاکیدی بر تصمیم ملت فلسطین به مقابله با دشمن صهیونیستی و تجاوزات بی وقفه آن است.

حزب الله لبنان در بیانیه خود افزود: این عملیات مبارزان فلسطینی نشان دهنده توان بی نظیر آنها در نفوذ به لایه های امنیتی رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات و ضربه زدن به این رژیم در تمامی نقاط فلسطین اشغالی است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: این عملیات و سایر عملیات های شجاعانه ملت فلسطین در اراضی اشغالی، نشان دهنده باور واقعی آنها به مقاومت و اراده محکم برای ادامه راه مقاومت تا آزادسازی کامل اراضی اشغالی است.

گفتنی است، روز گذشته منابع عبری از یک عملیات تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در خیابان ۹۰ در منطقه غور اردن خبر دادند.

بر همین اساس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد اتوبوسی که در دره اردن هدف تیراندازی قرار گرفته، حامل نظامیان اسرائیلی بود که بر اثر آن ۷ نظامی زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5582622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha