۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰

فرمانده انتظامی لرستان:

کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت کرده است و برادرش برای اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه ای صوری زمینی به مساحت هزار متر مربع ارثیه پدری ایشان را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ قولنامه و اسناد مورد ادعا از شاکی و انجام اقدامات کارشناسی، جعل و دستکاری قولنامه مشخص شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار الهی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام معامله املاک و خودرو تا حصول اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنید.

کد خبر 5583195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha