۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۰

ضمن پرداخت مطالبات اسکوچیچ؛

مبلغ قرارداد کی روش مشخص شد/ مخالفت فولاد با جدایی جواد نکونام

مبلغ قرارداد کی روش مشخص شد/ مخالفت فولاد با جدایی جواد نکونام

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران گفت: مبلغ ۹۰۰ هزار یورو صحت ندارد. حقوق کی روش ماهانه ۵۰ هزار یورو و در مجموع دو ماه و نیم است.

وی افزود: قرار شد جواد نکونام هم دستیار ایرانی نکونام باشد تا یک جانشین پروری هم صورت بگیرد. حضور نکونام منوط به موافقت مدیران فولاد بود و آقای تاج با آنها مذاکره کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به مجری برنامه مجله فوتبال که خبر از موافقت فولادی‌ها با حضور نکونام در تیم ملی داد گفت: این کار در راستای منویات مقام معظم رهبری برای استفاده از مربی ایرانی هم هست.

قنبرزاده همچنین تاکید کرد مطالبات اسکوچیچ که بالغ بر پنج یا شش ماه بوده، به وی پرداخت شد تا ماجرای ویلموتس تکرار نشود. به گفته قنبرزاده فقط حدود ۱۵ روز کاری از قرارداد اسکوچیچ باقیمانده که احتمالاً این میزان برای مالیات این مربی محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعاتی بعد از اعلام حضور نکونام در تیم ملی، باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد مخالف انتقال این مربی به تیم ملی است.

کارلوس کی روش برای تیم ملی ۴ دستیار خارجی در نظر دارد و جمعه وارد ایران می‌شود.

کد خبر 5584637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • lor IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      1 2
      ایران مهمان نواز اما تاج گند زد به فرهنگ ایران... چاره ای نیست باید از کیروش حمایت کرد نه بخاطر تاج و امثال فقط بخاطر نام ایران... زنده باد ایران اما متاسفم برای قوه قضاییه
      • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
        0 0
        شما برای خودت تاسف بخور. تاج کار درستی کرد.قده قضائیه هم درست عمل کرده.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      انتخاب کیروش بسیار بجاست ولی این مربی برای موفقیت باید ایراداتش را رفع نماید! تا موفقیت تیم ملی دو چندان شود. کیروش باید از بازی صرفاً دفاعی دست بکشد ضمن اینکه خط دفاعی را محکم می کند. کیروش باید روی بدنسازی بازیکنان بیشتر کار کند تا شکست در مقابل ژاپن تکرار نشود. کیروش باید روی خط حمله کار کند و هم
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      بهتره موافقت کنید وگرنه همون بلایی که سر سپاهان زمان قلعه نوعی اوردند سر فولادم میارند
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      کاش فوتبال هم زبان داشت