۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد:

پروازهای مشهد به مقصد نجف توسط شرکت‌های عراقی باطل شده‌اند

پروازهای مشهد به مقصد نجف توسط شرکت‌های عراقی باطل شده‌اند

مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای مشهد به مقصد نجف توسط شرکت‌های عراقی باطل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری در خصوص باطل شدن پروازهای مشهد به نجف و بغداد اظهار کرد: ۲ مورد از پروازها به نجف مربوط به شرکت‌های عراقی است که خود عراق به دلیل تعداد پایین مسافران باطل کرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: مسافران باقی مانده با پروازی جایگزین به نجف فرستاده خواهند شد و در حال حاضر در سالن انتظار فرودگاه مشهد زائری وجود ندارد.

وی در خصوص کنسل شدن پروازهای ایرانی این مسیر افزود: پروازهای چارتری که قبل از اربعین وجود داشته‌اند در اختیار ستاد اربعین قرار گرفته‌اند و این ستاد از این پروازها برای انتقال زائران کربلا استفاده می‌کند به همین دلیل این پروازها در سیستم باطل می‌شوند. این پروازها تنها با برنامه ستاد اربعین به نجف پرواز می‌کنند.

جعفری گفت: هیچ پرواز ایرانی در ایام اربعین از مشهد به مقصد نجف باطل نشده است. تنها یک پرواز به دلیل نقص فنی باطل شد که بلافاصله برنامه جایگزین برای آن در نظر گرفته شد و انتقال مسافران صورت گرفت.

کد خبر 5588194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha