۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

دبیر ستاد پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور خبر داد؛

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور

برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور

نیشابور ـ دبیر ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن فرهمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با فراسیدن روز اربعین حسینی، مراسم جاماندگان از پیاده روی اربعین با حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور افزود: این مراسم معنوی با نوحه خوانی، قرائت زیارت اربعین، روضه خوانی و مداحی در طول مسیر همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت مراسم اربعین امام حسین (ع) و فراهم آوردن فضای معنوی جهت استفاده خانواده هاو ایجاد انگیزه جهت تصمیم‌گیری به شرکت در راهپیمایی جهانی اربعین در سال‌های آینده است.

حجت الاسلام فرهمندزاده افزود: ۴۲ موکب بصورت مردمی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و توزیع اغذیه نیز پیش بینی شده است.

دبیر ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور اظهار کرد: این مراسم در روز شنبه ۲۶ شهریور در ساعت ۸ و نیم صبح از مقابل تکیه ابوالفضلی تا آستان مقدس امامزاده محروق (ع) به مسافت ۶ کیلومتر برگزار خواهد شد.

کد خبر 5590639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha