۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

استقبال جهاد اسلامی فلسطین از تقویت روابط حماس با سوریه

استقبال جهاد اسلامی فلسطین از تقویت روابط حماس با سوریه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویکرد جدید جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر تقویت روابط با سوریه استقبال و آن را گامی در مسیر درست ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تاکید جنبش حماس بر تقویت روابط با سوریه گامی در مسیر درست است و باعث تقویت محور مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی می شود.

وی افزود: این یک گام در مسیر درست است و به تقویت محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی منجر می‌شود؛ چرا که قطع روابط نه به نفع سوریه و حماس و نه به نفع مسئله فلسطین است.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که سوریه کشور مهمی در تقابل با دشمن صهیونیستی است و مواضع آن اصولی و ثابت است و چنین مواضعی به نفع مسئله و ملت فلسطین و امت عربی در جهت تقابل با دشمن صهیونیستی است.

خضر حبیب همچنین بر اهمیت وجود روابط متمایز با تمامی ارکان محور مقاومت در لبنان، سوریه و عراق تأکید کرد و وجود یک طرح محور مقاومت در خصوص مسائل ملی و مسئله فلسطین را ضروری خواند و گفت که برای تحقق این هدف بایستی روابط مبتنی بر تفاهم وجود داشته باشد.

گفتنی است، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب، اعلام کرد که این جنبش به دنبال ایجاد روابطی مستحکم با دولت سوریه است.

کد خبر 5590789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha