۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام:

۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تربت جام اجرا می‌شود

۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تربت جام اجرا می‌شود

تربت جام ـ مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در روستاها و بخش‌ها و شهر تربت جام اجرا می شود.

علی اکبر اکرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ضرورت پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید نسل جدید و نوجوان و جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام بیان کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه‌ها از ۳۰ شهریور و همزمان با دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد.

وی افزود: در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس این شهرستان در مصلی الغدیر تربت جام مورد تجلیل قرار می‌گیرند و از طریق ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

اکرامی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در تربت جام ادامه داد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، اعزام روایتگران دفاع مقدس به مدارس، نواختن زنگ مقاومت در اول مهرماه از مهم‌ترین برنامه‌های دفاع مقدس در این شهرستان هستند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت جام با تاکید بر تقارن ایام هفته دفاع مقدس با ایام رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان حضور راویان دفاع مقدس و اجرای روایتگری در کاروان‌های پیاده روی آخر ماه صفر به مشهد مقدس است.

کد خبر 5594229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha