۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

در جمع خبرنگاران؛

آیت الله محمودی از لحظه شناسی مردم ورامین تقدیر کرد

آیت الله محمودی از لحظه شناسی مردم ورامین تقدیر کرد

ورامین- نماینده ولی فقیه در ورامین ضمن تقدیر از لحظه شناسی مردم ورامین از مردم برای حضور با شکوه در تجمع میدان انقلاب دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع برخی تحرکات فتنه گران در دشت ورامین و تخریب اماکن و اموال عمومی و وارد آوردن خسارت‌های مالی و جانی مردم شهید پرور شهرستان‌های دشت از جمله ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا با برگزاری تظاهرات باشکوه این اقدامات هنجار شکنانه را محکوم کردند.

وی از هوشیاری و لحظه شناسی مردم شهید پرور دشت ورامین تقدیر کرد و ضمن تاکید بر هوشیاری مردم در برابر فتنه گران که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: باید جوانان عوامل فتنه را شناخته و فریب تبلیغات دروغین آنها را نخورند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین همچنین از مردم تهران به خاطر شرکت در تظاهرات باشکوه در روز جمعه قدردانی کرد و از آنان خواست در اجتماع عظیم روز یکشنبه سوم مهر ساعت ۱۶ در میدان انقلاب جهت محکوم کردن هتک حرمت مقدسات و اهانت به پرچم جمهوری اسلامی حضور یافته و همانند فتنه‌های گذشته این فتنه را نیز خنثی کنند.

کد خبر 5596341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha