۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۹

فرمانده انتظامی عباس آباد:

۳ نفر از عاملان اغتشاشات در سلمانشهر دستگیر شدند

۳ نفر از عاملان اغتشاشات در سلمانشهر دستگیر شدند

عباس آباد- فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری سه نفر از عاملان تخریب کانکس راهور و به آتش کشیدن دفتر امام جمعه سلمانشهر در اغتشاشات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی بابایی گفت: در پی اغتشاشات، تجمع، تخریب و آتش زدن اموال عمومی در سی و یکم شهریور ماه در سلمانشهر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس پاوا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین، افرادی که در اغتشاشات حضور داشته و اقدام به تخریب دفتر امام جمعه، کانکس راهور و همچنین ساختمان شهرداری و به آتش کشیدن آنها کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی متشکل از مأموران پلیس اطلاعات و آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از متهمان را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس بیان داشتند که در اغتشاشات اخیر در اقدامی هماهنگ نسبت به تخریب ساختمان شهرداری، آتش کشیدن کانکس راهور و دفتر امام جمعه شهر سلمانشهر و چند وسیله نقلیه مشارکت کردند، اظهار داشت: متهمان با هماهنگی مرجع قضائی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

کد خبر 5606406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      در کنار این عاملان لطفا عاملان بیکاری و بی پولی این جوانان رو هم پیدا کنید و رسوا کنید تا دیگر شاهد عاملان جدید اختشاشگر و شهید شدن بیشتر نظامیان مظلوم مملکتمون نباشیم مرسی
    • نامدار IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 1
      خاک بر سر هر کسی که اغتشاش می کند.
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 4
      اگر کسی انسان باشد دست به چنین اقدامی نمی‌زند اموال مردم وبیت ال‌ مال راتخریب کردن کار انسان عاقل و بالغ نیست توی دنیا همه جای دنیا مردم معترض هستند نمونه اش کشور فرانسه ببینید مردم چطوری اعتراض خود را بیان میکنند و لی اینهایی که تو کشور عزیزمان ایران دست به چنین اقدامی می‌زنند اینها یه مشت تجزیه طل
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 2
      این۳ نفرکه دست به چنین اقدامی زدند باید قوه قضائیه حکم تخریب اموال سوزاندن اموال و املاک شان راباید بدهد یعنی چه اموال مردم وبیت ال‌ مال راتخریب کردن من روز اول هم در قضیه فوت خانوم امینی ناراحت و معترض بودام و بعد روشن شدن موضوع متوجه شدم منم باید پامیشودم بیام تو خیابون اموال مردم وبیت ال‌ مال رات