۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۹

استاندار گیلان:

دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند

دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند

رضوانشهر- استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف گفت: دولت از ایده پردازی‌ جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اهل تسنن و تشییع رضوانشهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگری‌های جانبازان و ایثارگران است.

وی، وحدت را عامل اصلی موفقیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: در شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دور از خط کشی‌ها و دسته بندی‌های سیاسی و جناحی در کنار هم در برابر دشمن صف آرایی کردیم.

استاندار گیلان با اشاره به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی در ادوار مختلف، بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام دنبال ایجاد تفرقه در ابعاد مختلف است.

عباسی با اشاره به وحدت مثال زدنی اهل سنت و شیعه در گیلان، اضافه کرد: مردم اهل سنت و تشییع گیلان عزتمندانه و با کمال آرامش و وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها، افزود: هفته وحدت بهترین نماد برای تبیین همدلی بین اهل تسنن و تشییع است.

استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: دولت از فکرهای نو و ایده پردازی‌های جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می‌کند.

عباسی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور در یک سال اخیر، بیان کرد: رویکرد مردمی بودن و میدانی بودن دولت در گیلان در حال پیاده سازی است.

وی با بین اینکه تقویت زیرساخت‌ها در گیلان با جدیت دنبال می‌شود، افزود: اتصال خط ریلی رشت به آستارا یکی از پروژه‌های مهم ملی در گیلان است که در حال اجرا است

کد خبر 5607995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha